KONTAKTA OSS
KONTAKTFORMULÄR
Skicka oss ett meddelande genom att klicka på support-knappen i nedre högra hörnet. Förväntad svarstid under kontorstider är följande:
Vi svarar på 90% av alla frågor samma vardag
E-POST
Det går också bra att skicka oss ett e-postmeddelande till kundservice@teddypost.se
VANLIGA FRÅGOR
Var är mitt paket?
Så snart ditt paket är skickat får du ett e-postmeddelande från oss som innehåller en spårningslänk. Alla paket spåras och skannas oavsett om de skickas till ombud eller med leverans till dörren. I e-postmeddelandet som du får när vi skickar din beställning finns en länk där du kan spåra ditt paket.
Postnord missar i enstaka fall att avisera, så ditt paket kan ha kommit fram men du har inte blivit meddelad. Kontakta oss i så fall så hjälper vi dig. Informationen för att hämta paketet finns också i spårningslänken som vi skickat via e-post.
Om du undrar om vi redan har skickat ditt paket, så får du gärna kontakta oss.
Jag har inte fått en orderbekräftelse?
Vi skickar alltid ut en orderbekräftelse direkt efter att du har beställt. Om du inte har fått en bekräftelse vänligen kontrollera skräpposten.
Om du tror att du kan ha skrivit fel e-postadress vid beställning, skicka oss ett meddelande så uppdaterar vi adressen och skickar ut en ny bekräftelse.
Kan jag ändra i min beställning?
Ja, om du upptäcker att du har skrivit fel eller bara vill ändra någon detalj i din beställning så kan vi justera det genom att skicka oss ett meddelande. Har vi påbörjat produktionen eller skickat din beställning så går det tyvärr inte att göra ändringar. Skicka därför ditt meddelande så snart som möjligt efter att du har beställt.
Kan jag spåra mitt paket?
Ja, alla våra paket är spårbara. Du får alltid ett meddelande skickat från oss så snart ditt paket är skickat. Om du inte har fått detta meddelande, kontrollera skräpposten. Alla paket spåras oavsett om de skickas till ombud, brevlåda eller leverans till dörren och skannas innan de delas ut.
I det skickade meddelandet från oss finns en länk där du kan spåra ditt paket. Klicka på länken för att se ditt paket. Därefter klicka på kollinumret så tas du till Postnord hemsida där du kan se status för ditt paket.
Om jag beställer idag, när kommer mitt paket?
För exakta leveranstider, se vår sida om leveranstider och frakt genom att klicka här. Där publicerar vi uppdaterad information.
Övriga frågor
Använd formuläret ovan eller skicka oss ett e-postmeddelande för att fråga oss så ska vi försöka återkomma till dig så snabbt som möjligt.
Hur skickas fakturan?
Fakturan skickas alltid direkt av Klarna till den e-postadress som uppgavs vid beställningen. Vi lägger den aldrig i paketet. Fakturan skickas i samband med att vi skickar ditt paket.
FÖRETAGSINFORMATION
TeddyPost AB – Heliosgatan 11 – 120 78 Stockholm